Sanal Santral nedir? Bu soruyu bir çok kişi merak ediyor ve bu yönde araştırmalar yapıyor. Biz de bu sayfada sizlerin daha fazla bilgi sahibi olmanız için bu sayfayı oluşturduk.
Sanal santral; özel veya iş yaşamlarında kullanabildikleri iletişim ihtiyaçlarının karşılanmasını sağlayan İnternet tabanlı yeni nesil telefon hizmetidir. Bulut santral olarak da bilinen bu sistem, kullanıcılara standart bir santralin sağladığı hizmetlere ek olarak teknolojik avantajlar da sunar. Diğer santrallere kıyasla, Sanal Santralin yazılım kısmına müdahale edilebiliyor olması ile, her türlü iletişim ihtiyacınızı, ileri seviye karşılayabilecek bir santral sistemdir. Sanal Santrallerde telefon hattı için, sabit bir ücret bulunmadığı gibi, genellikle ön ödemeli yada kontör bazlı ücretlendirme söz konusudur. Sanal santral size konuştuğunuz kadar ödeme imkanı sunar.
Sanal Santral Nedir? sorusunun cevabına ek olarak, teknolojik avantajlarının yanında bulut santral, sayısı artan telefonlarınızın sabit ücretlerini düşürür ve daha ekonomik tarifeler sunar. Alışılmış santrallerden farklı olarak kurulum maliyeti gerektirmeyen bulut santral için İnternet bağlantısının olması yeterlidir. İnternet’in bulunduğu her ortamda çalışması açısından zaman ve mekan kavramını ortadan kaldırarak müşterilerine oldukça avantajlı bir hizmet sunar.
Sanal Santral dilediğiniz şekilde kendisine uygulanan senaryo ya göre çalışır. Altta örnek bir senaryo göreceksiniz.
Burada anlatılan senaryonun birçok farklı hali uygulanabilir. Sanal santralin en büyük özelliği ihtiyaca göre şekillenebilecek bir esnekliğe sahip olmasıdır.
Kısaca örnek senaryomuzu inceleyelim,
Tanımladığınız firma telefonu arandığında, sanal santral telefonu açar ve size özel karsılama mesajını okumaya başlar, ( A firmasına hoş geldiniz, Destek için 1 e, satış için 2 ye basınız, dahili numarayı bilmiyorsanız, operatöre bağlanmak için lütfen bekleyiniz” gibi)
* Sonrasında örneğimizde “destek” tuşuna basılırsa, grup olarak tanımlanmış telefonlar, programladığımız mantıkla çalar. ( Destek operatörlerinde, hepsi aynı anda, sırayla yada hep aynı sırayla, vb.)
* Örneğimizde “Satış” tuşuna basılırsa, satışçının dahilisi çalar veya dilerseniz dahilisi ve cep telefonu aynı anda çalar. Ofis içinde dahiliden numarayı karşılar. Ofis dışında ise cep telefonuyla aramayı karşılar.
* Belli hatlardan gelen aramalar ya da belli dahili tuşlamalarında aramalar, direk hatlara aktarılabilir.
Bizi ararsanız Sanal Santral Nasıl Çalışır? Size daha detaylı anlatabiliriz.
Sanal Santralin Özellikleri ile işletmenize teknolojik bir devrim yaşatarak, işletmenize gelen telefon trafiğinizi yönetmenin farkındalığını, ve güzelliğini yaşarsınız. Bu teknolojik devrim, işletmenizdeki işleri takip etmenize olanak sağlayarak değer katar. Sanal Santral dünyasında siz de yerinizi almak ve santral hizmetimiz hakkında daha detaylı bilgi almak için bize ulaşın.
Günümüzdeki en yüksek santral teknolojisi olan Sanal Santral, küçük ölçekli ve orta ölçekli firmalara bir çok avantajı beraberinde getirmektedir.
Peki nedir bu Sanal Santral Avantajları?
* En büyük avantajlarından biri, herhangi bir santral yatırımı gerektirmemesidir. Bütün ip santral özelliklerini kullanabilirken, kurulum, güncelleme ya da daha sonrasında sistem yenileme gibi, önünüze çıkabilecek tüm donanım ve yazılım masraflarından kurtulmuş olursunuz. Bulut Santral Avantajları bu avantajla başlamış olur.
Sanal santraller ip santrallerin bütün özelliklerini taşımaktadır. Bununla birlikte sistem kurulumu, sistem güncellemesi ve daha sonrasında gerekebilecek sistem yenileme gibi dertlerden kurtulursunuz. Ayrıca tüm donanım ve yazılım masraflarınızda oluşmaz. Böylece işletmenizdeki santral ihtiyacınızı çözüme kavuştururken düşük maliyetlerle maksimum performans elde etmiş olursunuz.
* En büyük avantajlardan bir tanesi de işletmenize gelecek çağrıları karşılamak için çalışma ortamınızda bulunmanıza gerek kalmaz. Dünyanın hangi ülkesinde olursanız olun, başka bir telefona yada cep telefonunuza çağrıları kabul edebilir, sizi arayanların ulaşmasını sağlayabilirsiniz. Sanal Santral Avantajları arasındaki en büyük avantajlardan biri de budur.
Günümüzde bir çok işletme sekreter bulundurmamakta ve telefonlarınıza gelen çağrıları, işiniz hakkında bilgisi olmayan başka bir personel açabilmektedir. Sanal Santral sayesinde gelen çağrıları tıpkı profesyonel bir sekreterin yaptığı gibi karşılarsınız, anonslarınız okunur ve müşterileriniz ilgili birime aktarır. Bu avantaj sayesinde hem şirketinizin kurumsal kimliğini ön plana çıkartmış olursunuz hem de şirketinizin prestij kaybını engellemiş olursunuz. Böylece potansiyel müşterileriniz ile doğru iletişim kurmuş olur, yaptığınız görüşmelerin kaydını tutarınız.
* Bulut Santral sizi sabit hat giderlerinizden de kurtararak avantaj sağlamaya devam eder. Sanal santral teknolojisi olmadan önce, eski tip hat kullanan işletmeler bu hatlar üzerinden 1 çağrı alabilmekte yada yapabilmekteydi. Bu da sizin telefon görüşmeniz esnasında başka bir müşteri tarafından arandığınızda telefonunuzun meşgul çalmasına sebep olmaktaydı. Bu yüzden bir çok firma onlarca sabit hat alarak PBX dediğimiz santral yapıları kurmaktaydılar. Bu hatlara ait giderlerin artması da şirkete ekstra maliyetler yaratmaktaydı. Bulut telefon santrali avantajları arasında en iyilerinden bir tanesi de sizi yüksek maliyetlerden kurtararak, yüzlerce çağrıyı aynı yapabilmenize olanak sağlamasıdır. Cloud Serverlarda barındırılan sanal santral ile tek bir hat üzerinden gelen ve giden aramalarınızın tamamı inanılmaz düşük maliyetlerle işletmenize değer katar.
* Günümüzde küçük işletmelerden bazıları sabit hat kullanmazken, küçük ve orta ölçekteki , işini geliştirmek isteyen işletmeler sanal santral avantajlarından faydalanmak istemektedir. Sanal santralin sunduğu diğer bir avantaj ise ücretsiz tahsis edilen sanal santral numaranız ile dilediğiniz her yerde gelen aramaları sizden önce karşılayarak yönlendirme senaryolarının yapılması, anons okunması ve ses kaydının alınmasıdır.
* Bu sisteme sahip olduğunuzda, merkezinizde, şubeleriniz arasında, tüm telefon ağınızda ücretsiz görüşme sağlarsınız. Bu da işletmeler için müthiş bir avantaj.
Sanal santral ücretlendirmesi, müşterilerimizin santral ihtiyaçlarını karşılayabilecek, farklı dahili hat sayısı, dış hat sayısı ve her yöne konuşma dakikalarına sahip paketlere göre yapılmaktadır.
Tüm paketlerde anons sistemi, bekleme müzikleri, ses kayıt sistemi, arayüz kullanımı, eş zamanlı arama, kuyruk yönetimi ve telekonferans özelliği mevcuttur.
Sanal santrali sistemi fiyatları ve paket özellikleri aşağıdaki tabloda kısaltılmış ve net bir şekilde belirtilmiştir.
Paket özellikleri ve ek paketler hakkında daha fazla bilgi almak için sanal santral fiyatları bölümünü inceleyiniz.
XSmall - ₺69 / Ay | Small - ₺99 / Ay | Medium - ₺139 / Ay | Large - ₺199 / Ay | XLarge - ₺249 / Ay | |
---|---|---|---|---|---|
Her Yöne Dakika | 1200 Dakika | 2000 Dakika | 3000 Dakika | 4500 Dakika | 6000 Dakika |
Dış Hat Sayısı | 2 Adet | 3 Adet | 4 Adet | 5 Adet | 10 Adet |
Dahili Hat Sayısı | 10 Adet | 10 Adet | 10 Adet | 15 Adet | 20 Adet |
Anons Sistemi | |||||
Bekleme Müzikleri | |||||
Ses Kayıt Sistemi | |||||
Arayüz Kullanımı | |||||
Eş Zamanlı Arama | |||||
Kuyruk Yönetimi | |||||
Telekonferans | |||||
Belirtmiş olduğumuz paket fiyatlarına tek sefere mahsus, sanal santral kurulum hizmeti, firmanıza özel stüdyoda seslendirilecek anons kayıtları ve diğer özelliklerin yapılandırılması için ₺250 kurulum ücreti alınmaktadır.
Bu bölümde, sizler için sanal santral nedir? sorusuna cevap vermeye çalıştık. Umarız vermiş olduğumuz bilgiler bilgi sahibi olmanızı sağlamıştır.